31 lip 2013

Dobre wiesci!!!!!

Dziewczyny, wiem, ze siedzialam cicho, ale mialam ku temu powod - nie chcialam nic mowi aby nie zapeszyc, ale teraz juz moge!

W najblizszej przyszlosci otworze sklep z kosmetykami do dloni, do ich pielegnacji oraz oczywiscie z lakierami do paznokci.

Zla jednak wiadomosc jest taka, ze bedzie to na terenie Irlandii.

Na chwile obecna mam dwie odpowiedzi w sprawie wspolpracy, a mianowicie od Silcare i od Pierre Rene.

Poniewaz bylam w szpitalu i nie za bardzo mialam czas zapoznalam sie z ich oferta tylko ogolnie. Pewnie przez kolejnych kilka dni bede nad tym siedziala.

W kazdym badz razie moge powiedziec, ze w ofercie firmy Silcare niebawem, na dniach pojawia sie piaski i nie zauwazylam, ale maja rowniez lakiery holo!! WoW tego szczerze mowiac nie wiedzialam i az mnie zamurowalo :)

Oto probnik / sloneczko ktore dostalam od przedstawiciela firmy Silcare z probkami piaskow:


Osobiscie bardzo mi sie one podobaja a Wam??

Probek lakierow hologramowych jeszcze nie mam, ale postaram sie o nie i napewno je Wam przedstawie. Nie wiem jak Wy, ale ja jestem ich bardzo ciekawa!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz