18 lip 2013

Piaski od Pierre Rene 002



Jakis czas temu sadzilam, ze lakier to lakier ale sie mylilam! Te lakiery bardzo mi przypadly do gustu, z reszta nie tylko mi. Kolor jest fantastyczny a trwalosc jeszcze lepsza. Bardzo sie ciesze ze je mam. 

Charakterystyka:

Nazwa Top Flex Longlasting Sand Effect no 002
Butelka: zgrabna, kwadratowa o podstawie rombu
Pojemnosc: 12ml
Pedzelek: dlugi, okragly i dosc cienki mimo to lakier naklada sie fantastycznie
Kolor: czerwony z brokatem
Trwalosc: przekroczyl moje oczekiwania
Jakosc: nie ma sie do czego przyczepic, maluje sie nim jak kazdym innym zwyklym lakierem
Zmywanie: najgorsze jest rozpoczecie zmywania, ale gdy zejdzie juz efekt piasku to reszta schodzi fantastycznie
Inne: nie przebarwia plytki
Ocena koncowa 5/5 a nawet wyzsza :))

Oto kilka fotek :))




Polecam, naprawde warto go kupic


3 komentarze:

  1. prawdziwa piaskowa marchewka! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzis mnie babka w sklepie zaczepialy i pytaly co to :) powiedzialam ze "zwykly" lakier do paznokci - nie mogla uwierzyc! Uwielbiam je :))

      Usuń
  2. Pięknie się on u Ciebie prezentuje! Cieszę się, że kolory przypadły Ci do gustu :)

    OdpowiedzUsuń